Opdatering af medlemsoplysninger

27. marts 2017 kl. 20:24

På den nye hjemmeside vil mange af informationerne komme direkte fra DBU's andre systemer. Blandt andet vil spillerne, trænere og gymnasterne fremgå af de hold som de er tilknyttet. Det giver blandt andet mulighed for at få dit portræt over dit navn. For at få dit portræt på din profil eller rette i de øvrige oplysninger, vi har registeret på dig, kan det gøres ved at følge nedenstående instruktion

Klik ind på www.mit.dbu.dk

Klik på ”Glemt adgangskode”

Tast e-mail adressen og tryk send

Du modtager nu en mail, hvor du kan se brugernavnene på dem der er oprettet på din mailadresse.

Klik på ”Ændre adgangskode” når du har tastet den kode du gerne vil bruge, logger du dig på www.mit.dbu.dk med brugernavnet som stod i mailen samt den nye adgangskode – vær opmærksom på at store og små bogstaver skal anvendes hvor de er brugt.

I boksen ”Login til mine systemer” vælges ”DBU net”. Under ”Mine oplysninger” kan I rette oplysningerne om medlemmet samt under punktet ”Profilbillede” kan billedet af medlemmet uploades. Det er det billede som vil fremgå af siden med holdet hvor medlemmet går på.

Vi håber I vil bruge lidt tid på at rette oplysninger, så de er opdateret.