9 gode grunde til at sponsere Sydmors IF

Vi har plads til alle!
Sydmors IF tilbyder gymnastik, badminton, tennis, petanque, fritidsklub og fodbold til alle aldre. Aktiviteterne foregår på banerne ved Sydmors Fritidscenter-Vils, i Sydmors Skole og Børnehus og anlægget i Ø. Assels.

Vi har 485 aktive:

• 200 Gymnaster
  • 200 Fodboldspillere
  • 35 Petanquespillere
  • 25 Badminton og tennisspillere
  • 25 Fritidsklub

Vi gør dig synlig for spillere og forældre
Vores sponsorpakker indeholder både tilbud om annonce i Sydmors Nyt, logo på: spillertøj, trænertøj, infoskærm, Facebook og ikke mindst bande på Ford Kunst (kunstgræsbanen).

Vi er Sydmors’ knudepunkt
På fodboldbanerne i Vils har vi 200 fodboldspillere som hver uge træner. I løbet af en uge har vi 8 gæstehold på besøg til kamp. I gennemsnit er der 25-30 tilskuer pr. kamp. I løbet af en sæson løber det op i ca. 11.500 personer som er på fodboldbanen som disponeres for bandereklamer, infoskærm og ikke mindst reklamerne på vores spillertøj.

Vi udgiver Sydmors Nyt!
4 gange årligt udkommer Sydmors Nyt i et oplæg på 1650 som omdeles i område postnr. 7980 og 7990, samt ligger tilgængeligt på www.sydmors.dk. Bladet indeholder gode historier fra området og idrætsforeningen samt annoncer fra sponsorer. Et godt og sikkert markedsføringstiltag for at komme ud i lokalområdet.

Vi skaber forårets helt store event!
Gymnastikopvisningen i Blidstrup hallen samler 400 tilskuer og 300 aktive. En fantastisk, hyggelig aften, hvor der er god mulighed for eksponering af din virksomhed.

Vi tilbyder, at du kan blive en del af pakken!
Sydmors IF er en breddeidrætsforening, hvor der er plads til alle. Det gælder selvfølgelig også nye og gamle sponsorer.

Vi gør meget for at engagere medlemmer og deres familier
I løbet af året arrangerer vi en del sociale arrangementer: fastelavnsfest, juletræsfest, opstartsfester, afslutningsfester, holdfester etc.

Sammen er vi stærkere
Sydmors IF har mange engagerede ildsjæle som klarer rigtig mange af de opgaver som er i foreningen. Men for at alle, unge som gamle, føler sig som en del af klubben har vi oprettet ”Klub frivillig”. I Klub frivillig er det arbejdsopgaver som skal løses af holdet, en rigtig god måde at få ny medlemmer inkluderet i klubben. Ligeledes har Sydmors IF det også som mål at inddrage børn og unge i fællesskabet og det frivillige arbejde.

Vi investerer i vores træners uddannelse!
Sydmors IF tilbyder og opfordrer instruktører/trænere til at deltage i kurser og uddannelse, så vore børn og unge mennesker bliver mødt af velkvalificerede og inspirerende instruktører/trænere
Sydmors IF er igang med implementeringen af nye børnestrategi "Sunde og Glade børn"

Ønsker du at blive sponsor i Sydmors IF kan du kontakte Meiner Nørgaard – 4045 3079

Redigeret - 4.3.21